Kalp Yumuşatma Duası Burada

7
10

kırılmış soğumuş küsmüş kalpleri yumuşatan kişileri barıştıran dua burada yer almaktadır bu güzel duayı ve okunma yönemini bereketdusı.com okuyucularına faydalı olabilmek maksadıyla yazıyoruz

kalpleri yumuşutmak için cuma günü kılınacak 2 rekat hacet namazı sonras 50 defa “Ya vahidül baki evvelü külli şeyin ve ahiruhu” okuyanın dileği hasıl olur niyetine okuduğu kişinin kalbi yumuşar sıcaklık olur

www.bereketduasi.com

7 YORUMLAR

  1. Merhaba arkadaşlar çok düşündüm yorumları okudum hatta 2 ay boyunca Burak bey e yazdım nasıl olur olur mu diye..sonra yaptırmaya karar verdim başka şansım yoktu.sevdiğim adam bi anda eski sevgilisine döndü. ve ben yemez içmez gezmez oldum aşırı kilo verdim.sanki kara sevdaya tutuldum.unutmaya hiç çalışmadım onu untmak istemiyordum zaten hergün gördüğüm biri olduğu için de mümkün değildi unutmak.her an ağlıyor kahroluyordum.sonra arada konuşmaya görüşmeye başladık.kıza verdiği sözler olduğunu bana aşık olduğunu ama ondan asla ayrılmayacağını söyledi.nasıl olabilir? daha çok kahroldum sevdiğim adam da beni seviyor ama birlikte olamaıyoruz.bana çok dengesiz davranıyordu bi iyi bi kötü.sonra bi kaç köy hocasına gittim diğer kızın büyü yaptığını söylediler.sonra Burak beye de yazdım temizleyebilceğini söyledi ve işleme başladık.his olarak sorarsanız eskisi kadar karamsar değilim. şimdi sonuca gelceğim çok fayda gördüm evet 2 nci okumadan sonra ilk başladı harmura celbinin bu kadar etkili olacağını düşündüm biliyorsun baya araştırdım ama bende böylesine tesir etmesi gerçekten çok mutlu etti beni. çok sağolun hocam ne diyim Allah razı olsun…

  2. Daha önce bikaç medyuma hocaya sıkıntımı anlatmıştım hepsi de kesin olur tutar garantili diyerek paramı almadan önce vaatler ettiler. kimisi üç gün dedi kimi bir hafta kimide ay verdi ama sonuç alamadık paramıda geri alamadım boşa gitti derken burak beyle tanıştık gerçekten işini ehli çok profesyonel hizmet veren birisi olduğunu almadım. garanti söz konusu olamaz bu tür işlerde yani insan yaşıyacağı zamanın garantisini veremezken olur kesin tutar diye aç gözlülük yapan sahtekarlara ne demeli. neyseki burak bey böyle biri çıkmadı ümitlerim tükenmişken bana yeniden ümit verdi celbimi yapıp gönderdi Allah ondan razı olsun sabrediyorum okumalarınıda burak bey yapıyor 43 gün oldu ilerlemeler olumlu yönde ve ben sadece taşıyorum üzerimde hiç bir yan etkisini görmedim aksine hayatımın akışı değişti. bunu size kelimelerle anlatamam arkadaşlar yaşamanız gerek. burak beyi kesinlikle tavsiye ediyorum saygılar sevgiler.. 0553 371 89 94

  3. Selamlar hayırlı günler ben 1.5 yıllık evliyim severek evlendik ve şuan 9 aylık bir oglumuz var fakat evlatlık oldugu analıgı aşırı kıskanclık yapıp her türlü boşatmaya calıştı yapamayınca büyülere sardırdı kendini etkilide oluyor hic yok yere eşim kavga cıkartıp beni dövüyor bebegimizi sıs diye yetlere fırlatıyo ne ilgi ne bir yakınlık resmen düşmanız ona anasına bir laf dahi söyletmiyo digeride gülüyor halime spnrada özür dileyip aglıyor ne oluyor bilmiyorum kendimi tutamıyorum diye boşanmayıda kabul etmiyor derken burak hocam ayırma celbi hazırladı bana artık bu tek çaremdi kendi isteiğiyle sorunsuz şekilde gitmesi lazımdı ve hocam hazırladı bana kayseriye kargoyla gönderdi kendisi konyada olduğu için celbte 90 gün süre varmış benim ilk başta olmayacak sandım ama hocam sabır etmemi söyledi ve ettimde şimdi 34 günüm ve yarın avukata gideceğiz yani istediğim oldu gerçtekn çok iyi bir hoca bir abi gibi samimiyetten abi diyorum burak abi dürüst adamdır. telefonu 0553 371 89 94 dür çekinmeden arayn. hoca@bereketduasi.com

  4. Bende evli bir erkekle beraberdim aşık olmuştum o yüzden de evli olmasını göz ardı etmiştim ama şimdi aklım başıma geldi ayrılmak istiyordum ama o buna izin vermiyodu kendimden soğutmak için celb yaptırdım burak beyin yaptığı celb hemen işe yaradı etki göstermeye başladı ve etkilerini aldım çok iyidir tavsiye ediyorum. Burak hoca konyada çok iyi bir dürüst medyumdur. Telefonu budur: 05533718994

  5. Merhabalar, sevdiğim eşimi kendime bağlamak için burak beyle çalışmaya karar verdim. Beni burak beye iten bir güç vardı sanki. O kadar medyum ve hocayla görüştüm fakat hiç birisi medyum burak hoca kadar içten gelmedi. Açıkcası bundan etkilendim ve denemek istedim. Sonuç olarak çok iyi yerlere geldim burak hocamın kısmet açma celbini herkese öneriyorum gerçekten başarılı bir medyum güvenilir şahsiyettir. Kısmet açma şans celbim etkisini 18 günde gösterdi çok kurumsal bir şirkette çalışmaya başladım ve hızlı bir şekilde yükseldim. Çok mutluyum. 0553 371 89 94 arayın bence

  6. Selamün aleyküm arkadaşlar ben yaptırdım burak hocamıza elime daha yeni geçti ama tutacağına inanıyorum çünkü daha önce hocamıza bereket için kısmet açma celbi yaptırmıştım ve tuttu çok şükür ona güvenerek yaptırdım aten o yüzden bende güvende sıkıntı yok burak hoca uzakta olanlara kargo şeklinde yardımcı oluyor işinin üstadı iyi bir medyumdur tavsiye ediyorum pişman olmazsınız..

  7. Bayan arkadaşımda bende bekar bi şekilde 6 veya 7 senedir birliktelik yaşadık sudan sebeple benle görüşmeyeceğini söyledi. Bir zaman sonra da istediğini beni çok sevdiğini bizim birbirimizden kopamıyacagımızı söyledi… Aradan geçen zamanla bana hislerim bitti dedi ve gene gitti yalnız seni çok seviyorum diye söyledi bana bende onu çok seviyordum ve kopamıyor uykularım kaçıyor du uyuyamıyor yemek yiyemiyor bitik bi şekilde geziniyordum arkadaşlarım Burak hoca ile tanıştırdılar beni sağ olsun geri dönmesi için iki adet celbin olduğunu söyledi 2. Si en etkili olanı dedi ve onu uyguladık geri geldi şuan yeniden başladık ama içimde o kadar büyük bi korku varki geri gidecek diye çok korkuyorum umarım birdaha tekrar etmez. Ama ben genede işimi garantiye almak için bu dualar bittikten sonra bağlanma vekfi var geri gelmesi için iki vekfin 1. Olanı başka çarem yok çünkü.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here